عبور

 

می شود عبور کرد  

                از حصار این شب سیاه و سرد 

                مثل یک شهاب ، تند و بی قرار  

می شود ظهور کرد  

               در میان شاخه های سرخ و زرد 

 مثل میوه های نوبر بهار 

 

    من پر از نشستن و کسالتم  

    مثل خواب یک جنین  

    غرق در خجالتم ، فقط همین ! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://xxxy.blogsky.com

شک دارم به عبور از شب...
شک دارم...

رضا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام.تبریک میگم.وبلاگ ساده اما زیبایی دارین.اگه کمکی از من بر میاد بگین در حد توانم انجام بدم آخه یکم تجربه وبلاگ نویسی دارم.فکر کنم اولین کسی باشم اینجا نظر میدم.
موفق باشین.

ایمان شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام
بلاگ قشنگی داری
من هم لینکت کردم
موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

چه عحب بلاخره قالب وبلاگتو درست کردی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد