ع ش ق ... دکتر سید محمود انوشه

 

بیا وقتی برای عشق هورا میکشد احساس   

به روی اجتماع بغض و حسرت گاز اشک آور بیندازیم

بیا با خود بیندیشیم اگر یک روز تمام جاده های عشق را بستند

اگر یک سال چندین فصل برف بی کسی بارید

اگر یک شب شقایق مرد

تکلیف دل ما چیست؟

و من احساس سرخی میکنم چندیست

و من از چند شبنم پیشتر خوابم

نزول عشق را دیدم

چرا بعضی برای عشق دلهاشان نمی لرزد؟

چرا بعضی نمی دانند که این دنیا به تار موی یک عاشق نمی ارزد؟

چرا بعضی تمام فکرشان ذکر است

و در آن ذکر هم یاد خدا خالی ست

و گویی میوه ی اخلاصشان کال است

چرا شغل شریف و رایج این عصر رجالی است؟

چرا در اقتصاد راکد احساس این مکاره بازار

صداقت نیز دلالی است؟   

نظرات 18 + ارسال نظر
راد یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://mar.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارید خسته نباشید
به ما هم سر بزنید

دکتر معصومه راد دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://dr-rad.blogsky.com/

سلام
احوالتون چطوره ؟
منتظر جوابتون بودم .چند باری سر زدم اما چیزی نبود .

جملات خوبی توی وبلاگتون گذاشتین به شرط عمل

نماز و روزه هاتون قبول

Smile To Me دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام
جامعه صرفآ جمع افراد است، به همین سبب؛ جامعه بازتاب ذهن های افراد است.
اگر ذهن ها بی قرار باشد جامعه نیز بی قرار خواهد بود.
تنها تغییر بنیادین ذهن های افراد جامعه می تواند آرامش را نصیب جامعه کند.
پناه بردن به خدا تنها راه ممکن است.

محسن دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ

پست قبلی را نمیشد کامنت گذاشت. پاشخ کامنتتان را دادم. اینجا هم مینویسمش:

تو می‌روی، که بماند؟
که بر نهالکِ بی برگِ ما ترانه بخواند؟

مینو سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

سلااااااااااااااااام مریم جون
شطوری عسیسم؟
شرمنده شرمنده شرمنده قول میدم از این به بعد زودتر سر بزنم بهت
از وقتی کلاسام شروع بشه وقتم بازتر میشه :d
جمله های قشنگی گذاشتی، بازم بذار...
امیدوارم زودتر ببینمت

دحتر خاله سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

انان که ز ما دور ولی در دل و جانند
بسیار گرامی تر از آنند که دانند

دکتر معصومه راد دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
هر چی سر کشیدم که شما خبری ندادین
نتیجه کنکورتون چی شد؟؟
منتظرم
یا حق

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://bme.mihanblog.com



به رود زمزمه گر گوش کن



ـ که می خواند

سرود رفتن و رفتن

و برنگشتن ها



از مجموعه سال های صبوری ـ حمید مصدق

دانشجوی مهندسی پزشکی دزفول دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://bme.mihanblog.com



دشت ها نام تو را می گویند

کوهها شعر مرا می خوانند



کوه باید شد و ماند،

رود باید شد و رفت،

دشت باید شد و خواند

در من این جلوه اندوه ز چیست؟

در تو این قصه پرهیز ـ که چه؟

در من این شعله ی عصیان نیاز،

در تو دمسردی پاییز ـ که چه؟



حرف را باید زد!

درد را باید گفت!

سخن از مهر من و جور تو نیست

سخن از

متلاشی شدن دوستی است،

و عبث بودن پندار سرور آور مهر



آشنایی با شور؟

و جدایی با درد؟

و نشستن در بهت فراموشی

ـ یا غرق غرور؟!



من چه می گویم،آه...

با تو اکنون چه فراموشی ها؛

با من اکنون چه نشستن ها،خاموشی هاست



تو مپندار که خاموشی من

هست برهان فراموشی من



از مجموعه آبی،خاکستری،سیاه ـ حمید مصدق

Smile To Me چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام
بهتون سر میزنیم ولی آپ نمی کنید.

محسن یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://axamoon.blogsky.com/1388/06/28/post-359/

اگر اینایی که نوشتی همه اش میشد دیگه چطوری غصه می خوردیم و گریه میکردیم و استغاثه -درست نوشتم- و درگاه و اینا داشتیم؟

راد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://mar.blogsky.com

سلام عیدت مبارک /آپم سر بزن
===================================
قانون پنجم نیوتون:توالت که میری به امید جاذبه ی زمین نباش زوز بزن!


سه چیز ناگهانی به سراغ آدم میاد!
?.مرگ ?. گوز ?.SMS

این اس ام اس رو فرستادم تا کارمندای مخابرت گشنه نمونن


خیلی بی فرهنگ و بی شعوری
.
.
.
در جامعه امروز بیداد می کنه



ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!



ای مسیج که میروی به سویش

از جانب من برین به رویش!

بقیه مطالب در ادامه مطلب


از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم

شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید


تا حالا به مظلومیت زن جومونگ پی بردی ؟!

گوشت به این خوبی ، بهش میگن سویا!!!


شعار انتخاباتی یک لر

1- انتقال برج میلاد به خرم آباد

2- لوله کشی نوشابه به درب منازل

3- افزایش امامزاده ها به سه برابر

4- مسقف کردن کل شهر

5- احداث اتوبان خرم آباد به نیویورک

6- افزایش شبهای جمعه



سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون ! بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه

کمتر با آفتابه آب بخور



زلزله در لرستان 89 نفر کشته داشت 9 نفر هنگام زلزله80 نفر هنگام تقسیم چادر!



می دونین توی قزوین بازی بیلیارد 1000 تومان وتماشای بازی 3500 تومانه ؟



قزوینیه تو صفه مرغه که مرغ تموم میشه قزوینیه میگه:مرغ تموم شد چرا صفو به هم میزنید



بی تو هر گز نمی توانم بمیرم
.
.
.
پس بیا با هم گور به گور بشیم!!!



می دونی فرق تو با گه چیه؟……..شوخی کردم هیچ فرقی ندارین!



بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،… بار دوم فکر کردم دیوانه ای،… بار سوم فکر کردم دوستم داری… اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!



آمازون با تمام درختاش… آسمون با تمام ستاره هاش… دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!



فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!

زبان اجوج مجوج بلدی ؟ ” یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا ” لطفا از آخر بخون!



ببخشید از شرکت گاز مزاحمتون میشم میشه یک گاز از لپتون بگیرم



پیامک غضنفر به دوست دخترش :

مهم نیست که قشنگ نیستی قشنگ اینه که مهم نیستی !!!



اس ام اس ویژه شب برای افرادی که دوست دارند دیگران را در شب سر کار بگذارند.



شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟



اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ? نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !



می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!



ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟



یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟


می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!


از ترکه می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون!



می دونی مزایای مجرد بودن چیه؟
از هر طرف تخت که عشقت بکشه می تونی بیای پایین!


ترکه می ره عیادت یکی از دوستانش، وقتی می خواد بره به اقوام دوستش که اونجا بودن، میگه: این دفعه مثل دفعه قبل نکنید، که مریضتون مُرد و منو خبر نکردیدها!



ترکه یه آخوندو می بینه بهش میگه: خدا وکیلی یعنی سرت اینهمه درد می کنه


اهل دانشگاهم

رشته ام علافی‌ست

جیب‌هایم خالی ست

پدری دارم حسرتش یک شب خواب!

دوستانی همه از دم ناباب

و خدایی که مرا کرده جواب.

اهل دانشگاهم قبله‌ام استاد است جانمازم نمره!

خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست

من نمی‌دانم که چرا می‌گویند

مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار

وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست!

((چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید))

باید از آدم دانا ترسید!

باید از قیمت دانش نالید!

وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم




از ترکه می پرسند: می دونی چرا غواص ها به پشت می پرن تو آب؟ می گه: چون اگه به جلو بپرن می افتن تو قایق!



ترکه همش دعا می کرده بچه دار شه یه شب جبرئیل میاد تو خوابش میگه عوض اینهمه دعا برو زن بگیر


رشتیه????????????????????

مشترک گرامی دسترسی به این جوک امکان پذیر نمی باشد


جک ترکی جدید




ترکه می خواسته به زنش حرف عاشقانه بزنه میگه : در قلب منی هرگز !!




مسافری که تازه به اردبیل وارد شده بوده از آقا ترکه می پرسه ما اینجا غریبیم... کجا آمپول می زنن... ترکه باسنش رو نشون می ده می گه اینجا!





از ترکه می پرسن واحد کمتر از مثقال چیه؟ میگه چس مثقال!





- ترکه رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه : اگه مردین یه فاز یه فاز بیاین جلو



ترکه میمیره میره اون دنیا بهش میگن چی شد مردی؟ میگه داشتم شیر میخوردم. میگن شیرش فاسد بود؟ میگه نه گاوه یهو نشست



خر پیر وقت مردن به خرهای دیگر وصیت کرد وگفت 1- بر سر یه مشت علف دعوا نکنید 2- گورخررا دوست بدارید پسر عمویتان است 3- ترکها با ما هیچ نسبتی ندارند الکی خود را به ما نسبت میدهند اصلیت ما از تهران است .


- ترکا زنگ میزنن قم میگن برای ما یه امام جمعه بفرستین قمیا میگن اون امام
جمعه قبلیه که فرستادیم چی شد گفتن اونو کشتیم با هاش یه امامزاده ساختیم !!@




- ترکه نون بربری می خره از جلو لواشی رد می شه می بینه نونها دارن تو دستگاه می چرخن می گه: اقا چقدر می گیری این بربری منم یه دور سوار بشه؟



- ترکه رفته بود دزدی.ولی هرچی گشت هیچی پیدا نکرد! وقتی خواست بره بیرون صاحبخانه بهش گفت: درب را پشت سرت ببند! ترکه هم گفت: پدرسگ! خیلی از اموالت گیرم اومده که حالا دستور هم میدی؟!










- یه گدا رفته بود سراغ خونه ترکه واسه گدایی.ترکه شروع کرد به فحش دادن! گدا گفت : تو که پول نمیدی دیگه چرا فحش میدی؟ ترکه گفت: آخه میخوام دست خالی نری !



دکتر معصومه راد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
من آیدیتونو اد کردم
واستون آف گذاشتم

Smile To Me شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com/

سلام

تبریک میگم؛ دانشگاه خوبی قبول شدی!

آپ کردی یه ندا بده

محسن سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

همدان یعنی
* شیر سنگی یا به قول خودشان سنگ شیر
* الوند، یکی از زیباترین قلل ایران که هر بامداد می توانی آن را ببینی با عقابی که در قله آن نشسته است.
* گنجنامه
* باباطاهر عریان
* بوعلی سینا
* عارف قزوینی
* لانجین
* استر و مردخای
* خسته شدم.
همدان بوده ام و شیراز هم، تنها چیزی که در همدان ممکن است من را، تو را نمی دانم، آزار دهد سرمای زمستانش است که آن را هم با هر صبح طلوع خورشیدی سرد بر فراز کله عقاب الوند به شب می رساندم.
همدان جایی است که هر ایرانی می تواند چند سالی آن جا زندگی کند. شک نداشته باش. بی هیچ اگر و مگر و کاش این و کاش آن به همدان برو و بمان. همدانی حرف زدن را هم خیلی زود یاد می گیری بعدش برای هم کامنت همدانی میگذاریم.
حالا میه شی شده؟
دیه میخواستی شی بشه؟
***
بیت:
همه جای ایران سرای منست
ولی همدان چیز دیگر است.

محسن سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://axamoon.blogsky.com

یادم رفت که بنویسم اصلن برایت دعا نمی کنم.
مگر این که شیراز هم نبوده باشی.

Smile To Me یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ http://xyz.blogsky.com

سلام
من که از بس اومدم آپ نبودی نا امید شدم

ناهید سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام الان کافی نتم تازه از رانندگی برگشتم شاید باور نکنی ولی با خوندن جمله های اولی تمام بدنم لرزید بخدا راس میگم آخه هدف تو هدف منم هس مریم من دندون شیرازو میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اکه میتونستم همین جا به حال خودم گریه می کردم ایشالا سال دیگه این موقع با همیم برا هردومون دعا میکنم عزیزم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به کدامین گناه ما الان نباید شیراز باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد